Support-koncept
Omfattende hjælp både under og efter implementering af Sapera
Vi har et tæt og effektivt samarbejde med vores kunder, når det gælder udvikling og tilpasning af forskellige funktioner.
Support-koncept
Omfattende hjælp både under og efter implementering af Sapera
Vi har et tæt og effektivt samarbejde med vores kunder, når det gælder udvikling og tilpasning af forskellige funktioner.
Processen
Trin for trin til en skræddersyet omni-channel løsning
Trin for trin til en skræddersyet omni-channel løsning
Implementering
Vi hjælper med implementering af Sapera, herunder import og konvertering af jeres data i det nye system samt individuelle opsætninger i Sapera – efter jeres ønske. Vi giver sparring og investerer betydelig tid i at forstå jeres forretning, arbejdsprocesser, behov og ønsker.
Oplæring
Vi hjælper jer med at opdage de forskellige funktioner; viser, hvordan man mest effektivt arbejder i systemet og i forskellige moduler, samt hvordan man kan få adgang til dataindsigter og meget mere.
Support
Support udgør rygraden i vores forretning og danner fundamentet for et stærkt samarbejde med vores kunder. Vi tilbyder dansk telefonisk support til alle vores kunder. Vi sidder klar til at give sparring og videreudvikle systemet.
Oplæring
Vi hjælper jer med at opdage de forskellige funktioner; viser, hvordan man mest effektivt arbejder i systemet og i forskellige moduler, samt hvordan man kan få adgang til dataindsigter og meget mere.
Support
Support udgør rygraden i vores forretning og danner fundamentet for et stærkt samarbejde med vores kunder. Vi tilbyder dansk telefonisk support til alle vores kunder. Vi sidder klar til at give sparring og videreudvikle systemet i takt med ændringer i forretningens struktur, drift og størrelse, samt i takt med den digitale omstilling og lovmæssige krav.
Et sandbox-miljø
Både under og efter oplæringsprocessen har du mulighed for at lege og eksperimentere med Sapera i et sandbox-miljø
Her kan du teste og udforske forskellige funktioner uden at bekymre dig om at forårsage skade eller ændringer i det rigtige system. Vores erfaring viser, at det er et perfekt værktøj til træning, læring og udvikling af software, hvor du kan få praktisk erfaring uden at risikere fejl eller utilsigtede konsekvenser.
Sapera-service
Løbende dialog og optimering af kundens forretningssystem
Når du vælger en leverandør til dit forretningssystem, er det vigtigt at finde en partner, der ikke bare leverer en løsning, men også står ved din side i hele processen. Hos CRS er vores Sapera-supportkoncept designet til at sikre, at du får maksimalt udbytte af din Sapera-løsning fra dag ét.
Butikkers forretningsbehov kan ændre sig over tid, og derfor samarbejder vi tæt med vores kunder for løbende at gennemgå og optimere deres Sapera-løsning, så den altid matcher deres specifikke krav. Vores løsning er i konstant udvikling, og i de seneste år har vi introduceret mange spændende funktioner, der gør systemet mere fleksibelt og effektivt end nogensinde før.
Vores mål er at sikre, at Sapera-forretningssystemet ikke bare fungerer, men også udvikler sig sammen med kunden.
Med vores løbende support (Sapera-service) får man:
- Grundig gennemgang af Sapera-løsningen
- Optimering af det visuelle overblik i moduler og menuer
- Tilpasning af arbejdsprocesser
- Adgang til nye muligheder og funktioner
- Dansk design og produktudvikling
- Dansktalende telefonisk og online support samt on-site assistance
- Medarbejderstabilitet: Vi er en virksomhed med meget lav medarbejderudskiftning og et dedikeret team
- Branchekendskab
- Individuelle tilpasninger og fokus på individuelle behov
- Hurtig og effektiv løsning af kundernes udfordringer
Fordele ved at vælge Sapera-support
- Dansk design og produktudvikling
- Dansktalende telefonisk og online support samt on-site assistance
- Medarbejderstabilitet: Vi er en virksomhed med meget lav medarbejderudskiftning og et dedikeret team
- Branchekendskab
- Individuelle tilpasninger og fokus på individuelle behov
- Hurtig og effektiv løsning af kundernes udfordringer
Dansktalende support
Hele vores supportteam taler dansk, og vi tilbyder hjælp gennem forskellige kanaler, så vores kunder kan få løst deres udfordringer på den mest effektive måde, der passer dem bedst.
Dedikeret team
Vi er en virksomhed med meget lav medarbejderudskiftning og et dedikeret team, hvilket sikrer dybdegående kendskab til vores egenudviklede system samt de forskellige detailbrancher, vi leverer løsninger til.
Branchekenskab
Vi kender de typiske problemer, forskellige butikker oplever, samt mulighederne og løsningerne til deres udfordringer. Selvom vi kan fremvise mange standardfunktioner og brancheløsninger, tilpasser vi vores løsninger til individuelle behov, der matcher vores kunders arbejdsflow, præferencer og ønsker.
Kontakt os
Ring til os
9623 3000 alle hverdage mellem 8-16
Skriv til os
Send en mail til salg@cloudrs.dk
Teamviewer
Få øjeblikkelig hjælp via TeamViewer.