Support-koncept

Omfattende hjælp både under og efter implementering af Sapera

Vi har et tæt og effektivt samarbejde med vores kunder, når det gælder udvikling og tilpasning af forskellige funktioner.

Support-koncept

Omfattende hjælp både under og efter implementering af Sapera

Vi har et tæt og effektivt samarbejde med vores kunder, når det gælder udvikling og tilpasning af forskellige funktioner.

Processen

Trin for trin til en skræddersyet omni-channel løsning

Trin for trin til en skræddersyet omni-channel løsning

Implementering

Vi hjælper med implementering af Sapera, herunder import og konvertering af jeres data i det nye system samt individuelle opsætninger i Sapera – efter jeres ønske. Vi giver sparring og investerer betydelig tid i at forstå jeres forretning, arbejdsprocesser, behov og ønsker. 

Oplæring

Vi hjælper jer med at opdage de forskellige funktioner; viser, hvordan man mest effektivt arbejder i systemet og i forskellige moduler, samt hvordan man kan få adgang til dataindsigter og meget mere. 

headphones support head set 2pt outline

Support

Support udgør rygraden i vores forretning og danner fundamentet for et stærkt samarbejde med vores kunder. Vi tilbyder dansk telefonisk support til alle vores kunder. Vi sidder klar til at give sparring og videreudvikle systemet.

Oplæring

Vi hjælper jer med at opdage de forskellige funktioner; viser, hvordan man mest effektivt arbejder i systemet og i forskellige moduler, samt hvordan man kan få adgang til dataindsigter og meget mere. 

headphones support head set 2pt outline

Support

Support udgør rygraden i vores forretning og danner fundamentet for et stærkt samarbejde med vores kunder. Vi tilbyder dansk telefonisk support til alle vores kunder. Vi sidder klar til at give sparring og videreudvikle systemet i takt med ændringer i forretningens struktur, drift og størrelse, samt i takt med den digitale omstilling og lovmæssige krav.

Et sandbox-miljø

Både under og efter oplæringsprocessen har du mulighed for at lege og eksperimentere med Sapera i et sandbox-miljø 

Her kan du teste og udforske forskellige funktioner uden at bekymre dig om at forårsage skade eller ændringer i det rigtige system. Vores erfaring viser, at det er et perfekt værktøj til træning, læring og udvikling af software, hvor du kan få praktisk erfaring uden at risikere fejl eller utilsigtede konsekvenser.

Sapera-service

Løbende dialog og optimering af kundens forretningssystem

Når du vælger en leverandør til dit forretningssystem, er det vigtigt at finde en partner, der ikke bare leverer en løsning, men også står ved din side i hele processen. Hos CRS er vores Sapera-supportkoncept designet til at sikre, at du får maksimalt udbytte af din Sapera-løsning fra dag ét.

Butikkers forretningsbehov kan ændre sig over tid, og derfor samarbejder vi tæt med vores kunder for løbende at gennemgå og optimere deres Sapera-løsning, så den altid matcher deres specifikke krav. Vores løsning er i konstant udvikling, og i de seneste år har vi introduceret mange spændende funktioner, der gør systemet mere fleksibelt og effektivt end nogensinde før.

Vores mål er at sikre, at Sapera-forretningssystemet ikke bare fungerer, men også udvikler sig sammen med kunden.

Med vores løbende support (Sapera-service) får man:

Fordele ved at vælge Sapera-support

Dansktalende support

Hele vores supportteam taler dansk, og vi tilbyder hjælp gennem forskellige kanaler, så vores kunder kan få løst deres udfordringer på den mest effektive måde, der passer dem bedst. 

Dedikeret team

Vi er en virksomhed med meget lav  medarbejderudskiftning og et dedikeret team, hvilket sikrer dybdegående kendskab til vores egenudviklede system samt de forskellige detailbrancher, vi leverer løsninger til.

Branchekenskab

Vi kender de typiske problemer, forskellige butikker oplever, samt mulighederne og løsningerne til deres udfordringer. Selvom vi kan fremvise mange standardfunktioner og brancheløsninger, tilpasser vi vores løsninger til individuelle behov, der matcher vores kunders arbejdsflow, præferencer og ønsker.

Kontakt os

Ring til os

9623 3000 alle hverdage mellem 8-16

Skriv til os

Send en mail til salg@cloudrs.dk

Teamviewer

Få øjeblikkelig hjælp via TeamViewer.