ORDRESTYRING
Optimér salgsprocesserne og kundeoplevelsen med smart ordrestyring
Saperas intelligente ordremodul giver dig mulighed for at oprette, ændre og håndtere ordrer på en nem og effektiv måde. Arbejdskortet er tilpasset dine behov og arbejdsrutiner, uanset om det er montering, servicereparation eller salg, du arbejder med i ordrestyringssystemet.
Ordremodul
Optimér salgsprocesserne og kundeoplevelsen med smart ordrestyring
Saperas intelligente ordrestyringsværktøj giver dig mulighed for at oprette, ændre og håndtere ordrer på en nem og effektiv måde. Arbejdskortet er tilpasset dine behov og arbejdsrutiner, uanset om det er montering, servicereparation eller salg, du arbejder med i ordrestyringssystemet.
Ordremodul
Optimér salgsprocesserne og kundeoplevelsen med smart ordrestyring
Vores intelligente ordrestyringsværktøj giver dig mulighed for at oprette, ændre og håndtere ordrer på en nem og effektiv måde. Arbejdskortet er tilpasset dine behov og arbejdsrutiner, uanset om det er montering, servicereparation eller salg, du arbejder med i ordrestyringssystemet.
Effektivisering af salgsafdelingens arbejdsgange
Saperas ordrestyringsværktøj er designet til at imødekomme de almindelige udfordringer, der opstår hos danske virksomheder.
Trin for trin til en skræddersyet omni-channel løsning
Fleksibel ordrestyring og specialiseret support
Der findes et bredt udvalg af IT-systemer og værktøjer til ordrestyring, salgsautomatisering og dataanalyseværktøjer. En af de største udfordringer er at vælge de rigtige systemer, der passer til virksomhedens behov og størrelse. Implementering og integration af disse systemer kan også være komplekst. Sapera er en ideel løsning på disse udfordringer, da det er et fleksibelt system, der kan tilpasses virksomhedens specifikke behov og størrelse. Vores supportteam er klar til at rådgive jer og udvikle et skræddersyet system, der møder jeres forventninger og behov.
Dataanalyse og informerede beslutninger
Teknologi og digitalisering genererer store mængder data. En udfordring er at håndtere og organisere disse data effektivt. Det omfatter indsamling, lagring, analyse og sikring af data. Udnyt ordrestyringssystemets omfattende rapportfunktionalitet til at generere rapporter, der giver dig værdifulde oplysninger om ordrer, kunder, tendenser og andre vigtige nøgleparametre. Med disse omfattende rapporter kan du træffe velbegrundede beslutninger og optimere din forretningsstrategi.
Minimering af fejl og mangler
En af de store fordele ved teknologi og digitalisering er muligheden for at automatisere visse dele af salgsprocessen. Dette kan omfatte automatisering af opfølgningsaktiviteter, rapportering og kundekommunikation. Udfordringen er at identificere de rigtige områder, hvor automatisering kan forbedre effektiviteten og produktiviteten uden at miste den personlige interaktion med kunderne. Ordrestyring med SAPERA muliggør automatisering af arbejdsprocesser i salgsafdelingen på forskellige måder, hvilket har ført til mere effektive arbejdsprocesser og reduceret risikoen for fejl for vores kunder. Vi giver gerne rådgivning til vores kunder og præsenterer spændende eksempler på, hvordan forskellige processer kan automatiseres.
Nem oplæring og træning i nye IT-systemer
Når der indføres nye IT-systemer og teknologier, er det vigtigt for salgspersonalet at have de nødvendige færdigheder og viden til at bruge dem effektivt. Vi tilbyder målrettet undervisning af erfaren konsulenter, der hjælper kunderne til at udnytte mulighederne i ordrestyringssystemet.
Udforsk de spændende funktioner og muligheder
Vi tilbyder en omfattende og automatiseret løsning til ordrestyring, der vil optimere din salgs- og serviceafdelings arbejde og giver dig et fuld overblik over dine ordrer, kunder og opgaver.
Effektivisering af salgsafdelingens arbejdsgange
Saperas ordremodul er designet til at imødekomme de almindelige udfordringer, der opstår hos danske virksomheder.
Trin for trin til en skræddersyet omni-channel løsning
Fleksibel ordrestyring og specialiseret support
Der findes et bredt udvalg af IT-systemer og værktøjer til ordrestyring, salgsautomatisering og dataanalyseværktøjer. En af de største udfordringer er at vælge de rigtige systemer, der passer til virksomhedens behov og størrelse. Implementering og integration af disse systemer kan også være komplekst. Sapera er en ideel løsning på disse udfordringer, da det er et fleksibelt system, der kan tilpasses virksomhedens specifikke behov og størrelse. Vores supportteam er klar til at rådgive jer og udvikle et skræddersyet system, der møder jeres forventninger og behov.
Oplæring
Vi hjælper jer med at opdage de forskellige funktioner; viser, hvordan man mest effektivt arbejder i systemet og i forskellige moduler, samt hvordan man kan få adgang til dataindsigter og meget mere.
Dataanalyse og informerede beslutninger
Teknologi og digitalisering genererer store mængder data. En udfordring er at håndtere og organisere disse data effektivt. Det omfatter indsamling, lagring, analyse og sikring af data. Udnyt ordrestyringssystemets omfattende rapportfunktionalitet til at generere rapporter, der giver dig værdifulde oplysninger om ordrer, kunder, tendenser og andre vigtige nøgleparametre. Med disse omfattende rapporter kan du træffe velbegrundede beslutninger og optimere din forretningsstrategi.
Gratis support
Support udgør rygraden i vores forretning og danner fundamentet for et stærkt samarbejde med vores kunder. Vi tilbyder dansk telefonisk support til alle vores kunder. Vi sidder klar til at give sparring og videreudvikle systemet i takt med ændringer i forretningens struktur, drift og størrelse, samt i takt med den digitale omstilling og lovmæssige krav.
Minimering af fejl og mangler
En af de store fordele ved teknologi og digitalisering er muligheden for at automatisere visse dele af salgsprocessen. Dette kan omfatte automatisering af opfølgningsaktiviteter, rapportering og kundekommunikation. Udfordringen er at identificere de rigtige områder, hvor automatisering kan forbedre effektiviteten og produktiviteten uden at miste den personlige interaktion med kunderne. Ordrestyring med SAPERA muliggør automatisering af arbejdsprocesser i salgsafdelingen på forskellige måder, hvilket har ført til mere effektive arbejdsprocesser og reduceret risikoen for fejl for vores kunder. Vi giver gerne rådgivning til vores kunder og præsenterer spændende eksempler på, hvordan forskellige processer kan automatiseres.
Nem oplæring og træning i nye IT-systemer
Når der indføres nye IT-systemer og teknologier, er det vigtigt for salgspersonalet at have de nødvendige færdigheder og viden til at bruge dem effektivt. Vi tilbyder målrettet undervisning af erfaren konsulenter, der hjælper kunderne til at udnytte mulighederne i systemet.
Udforsk de spændende funktioner og muligheder
Vi tilbyder en omfattende og automatiseret løsning til ordrestyring, der vil optimere din salgs- og serviceafdelings arbejde og giver dig et fuld overblik over dine ordrer, kunder og opgaver.
Effektivisering af salgs-afdelingens arbejdsgange
Trin for trin til en skræddersyet
omni-channel løsning
Saperas ordremodul er designet til at imødekomme de almindelige udfordringer, der opstår hos danske virksomheder.
Fleksibel ordrestyring og specialiseret support
Der findes et bredt udvalg af IT-systemer og værktøjer til ordrestyring, salgsautomatisering og dataanalyseværktøjer. En af de største udfordringer er at vælge de rigtige systemer, der passer til virksomhedens behov og størrelse. Implementering og integration af disse systemer kan også være komplekst. Sapera er en ideel løsning på disse udfordringer, da det er et fleksibelt system, der kan tilpasses virksomhedens specifikke behov og størrelse. Vores supportteam er klar til at rådgive jer og udvikle et skræddersyet system, der møder jeres forventninger og behov.
Oplæring
Vi hjælper jer med at opdage de forskellige funktioner; viser, hvordan man mest effektivt arbejder i systemet og i forskellige moduler, samt hvordan man kan få adgang til dataindsigter og meget mere.
Dataanalyse og informerede beslutninger
Teknologi og digitalisering genererer store mængder data. En udfordring er at håndtere og organisere disse data effektivt. Det omfatter indsamling, lagring, analyse og sikring af data. Udnyt ordrestyringssystemets omfattende rapportfunktionalitet til at generere rapporter, der giver dig værdifulde oplysninger om ordrer, kunder, tendenser og andre vigtige nøgleparametre. Med disse omfattende rapporter kan du træffe velbegrundede beslutninger og optimere din forretningsstrategi.
Gratis support
Support udgør rygraden i vores forretning og danner fundamentet for et stærkt samarbejde med vores kunder. Vi tilbyder dansk telefonisk support til alle vores kunder. Vi sidder klar til at give sparring og videreudvikle systemet i takt med ændringer i forretningens struktur, drift og størrelse, samt i takt med den digitale omstilling og lovmæssige krav.
Minimering af fejl og mangler
En af de store fordele ved teknologi og digitalisering er muligheden for at automatisere visse dele af salgsprocessen. Dette kan omfatte automatisering af opfølgningsaktiviteter, rapportering og kundekommunikation. Udfordringen er at identificere de rigtige områder, hvor automatisering kan forbedre effektiviteten og produktiviteten uden at miste den personlige interaktion med kunderne. Ordrestyring med SAPERA muliggør automatisering af arbejdsprocesser i salgsafdelingen på forskellige måder, hvilket har ført til mere effektive arbejdsprocesser og reduceret risikoen for fejl for vores kunder. Vi giver gerne rådgivning til vores kunder og præsenterer spændende eksempler på, hvordan forskellige processer kan automatiseres.
Nem oplæring og træning i nye IT-systemer
Når der indføres nye IT-systemer og teknologier, er det vigtigt for salgspersonalet at have de nødvendige færdigheder og viden til at bruge dem effektivt. Vi tilbyder målrettet undervisning af erfaren konsulenter, der hjælper kunderne til at udnytte mulighederne i ordrestyringssystemet.
Skab dine egne arbejdsgange
Vores ordremodul er helt tilpasset dine behov og arbejdsrutiner, uanset om det er montering, service / reparation eller salg du arbejder med. Du kan vælge mellem en række foruddefinerede skabeloner eller oprette dine egne arbejdsgange i ordrestyringssystemet.
Undgå dobbeltregistreringer
Nu kan du nemt oprette en ordre på baggrund af et tilbud. Du kan også tilføje ændringer til tilbuddet og undgå dobbeltregistreringer. Du kan hurtigt og nemt ændre status fra tilbud til ordre og springe over flere trin i processen.
Få garanteret betaling
Vores ordremodul gør det nemt for dig at reservere betalingen for en vare eller tjenesteydelse, som automatisk trækkes fra kundens kort, når varen er leveret eller tjenesten er udført. Dette sikrer, at du altid får betaling, og du undgår at “brænde inde” med en vare.
Gør dine omkostninger overskuelige
Vores ordrestyringsværktøj er fantastisk til omkostningsstyring og giver dig mulighed for at håndtere forskellige omkostningstyper som garantireparationer, forsikringssager eller egenproduktion. Du kan nemt identificere, hvem der skal betale for hvilke omkostninger og undgå at tabe penge på forvirring og misforståelser.
Tidsregistrering har aldrig været nemmere
Dan dig hurtigt og nemt et overblik over timeforbruget på dine arbejdskort. Det kan trækkes ud på månedsbasis, pr. opgavetype, pr. medarbejder – mulighederne er mange.
Optimér din produktstyring med produkthistorik
Få de rette informationer eller data koblet på produktet i dit system, og få et nemt overblik over informationerne. Du kan altid slå op, hvornår produktet blev indkøbt og solgt, hvornår det fik skiftet kæde, foretaget serviceeftersyn og meget mere. Brug disse data aktivt i din forretning.
Udforsk de spændende funktioner og muligheder
Vi tilbyder en omfattende og automatiseret løsning til ordrestyring
Skab dine egne arbejdsgange
Vores ordrestyringsværktøj er helt tilpasset dine behov og arbejdsrutiner, uanset om det er montering, service / reparation eller salg du arbejder med. Du kan vælge mellem en række foruddefinerede skabeloner eller oprette dine egne arbejdsgange i ordrestyringssystemet.
Undgå dobbelt-registreringer
Nu kan du nemt oprette en ordre på baggrund af et tilbud. Du kan også tilføje ændringer til tilbuddet og undgå dobbeltregistreringer. Du kan hurtigt og nemt ændre status fra tilbud til ordre og springe over flere trin i processen ved hjælp af ordrestyringsværktøjet.
Få garanteret betaling
Vores ordremodul gør det nemt for dig at reservere betalingen for en vare eller tjenesteydelse, som automatisk trækkes fra kundens kort, når varen er leveret eller tjenesten er udført. Dette sikrer, at du altid får betaling, og du undgår at “brænde inde” med en vare.
Vælg, hvilken ordretype du vil arbejde ud fra, og vælg mellem nogle foruddefinerede skabeloner eller opret dine egne, som giver mening for din arbejdsgang. Der vil nemlig være forskellige behov for felter – alt afhængigt af, hvilken ordretype der er tale om.
Opsæt et kommunikationsflow, når du har solgt et produkt. Send en sms til kunden og spørg, om vedkommende har været tilfreds med købet, eller send en serviceindkaldelse efter eksempelvis 6 måneder. Udsend en SMS-kampagne til alle dine kunder på én gang, og få flere salg.
Med Sapera kan du oprette forskellige typer af priser over for dine kunder, så du kan honorere dine storkunder og skelne mellem privat og erhverv. Du kan have en fast pris over for eksempelvis A-, B- eller C-kunder – inddelt efter, hvor meget de køber ind hos dig, som man også kender det fra byggebranchen.
Hvis du har flere butikker, vil vores ordremodul give dig et nemt overblik over de forskellige butikkers salgspriser. Du kan nemt finde de bedste priser og justere dine egne priser i overensstemmelse hermed. Dette gælder også for varer uden for grundsortimentet eller fra din webshop.
Vores ordremodul er fantastisk til omkostningsstyring og giver dig mulighed for at håndtere forskellige omkostningstyper som garantireparationer, forsikringssager eller egenproduktion. Du kan nemt identificere, hvem der skal betale for hvilke omkostninger og undgå at tabe penge på forvirring og misforståelser.
Få de rette informationer eller data koblet på produktet i dit system, og få et nemt overblik over informationerne. Du kan altid slå op, hvornår produktet blev indkøbt og solgt, hvornår det fik skiftet kæde, foretaget serviceeftersyn og meget mere. Brug disse data aktivt i din forretning.
Dan dig hurtigt og nemt et overblik over timeforbruget på dine arbejdskort. Det kan trækkes ud på månedsbasis, pr. opgavetype, pr. medarbejder – mulighederne er mange.
Vælg, hvilken ordretype du vil arbejde ud fra, og vælg mellem nogle foruddefinerede skabeloner eller opret dine egne, som giver mening for din arbejdsgang. Der vil nemlig være forskellige behov for felter – alt afhængigt af, hvilken ordretype der er tale om.
Med Sapera kan du oprette forskellige typer af priser over for dine kunder, så du kan honorere dine storkunder og skelne mellem privat og erhverv. Du kan have en fast pris over for eksempelvis A-, B- eller C-kunder – inddelt efter, hvor meget de køber ind hos dig, som man også kender det fra byggebranchen.
Opsæt et kommunikationsflow, når du har solgt et produkt. Send en sms til kunden og spørg, om vedkommende har været tilfreds med købet, eller send en serviceindkaldelse efter eksempelvis 6 måneder. Udsend en SMS-kampagne til alle dine kunder på én gang, og få flere salg.
Hvis du har flere butikker, vil vores ordremodul give dig et nemt overblik over de forskellige butikkers salgspriser. Du kan nemt finde de bedste priser og justere dine egne priser i overensstemmelse hermed. Dette gælder også for varer uden for grundsortimentet eller fra din webshop.
Er ordrestyring med Sapera den rette løsning til din butik?
Nem og sikker integration
Saperas fleksible ordresystem kan nemt integreres og sammenkobles med de andre Sapera-moduler, herunder finans-, lager- og kassemodulerne. Ved at implementere disse moduler får du et fuldt integreret system, der effektiviserer arbejdsprocesserne i din butik.
Skræddersyede løsninger
Sapera er en løsning, der anbefales af flere brancheforeninger. Vores omfattende erfaring giver os en dybdegående viden om forskellige sektorer og brancher. Selvom vi har udviklet mange standardløsninger til forskellige brancher, er vi dedikerede til at tilpasse vores system til den enkelte butik, så det perfekt matcher dine salgsprocesser og strategier.
Et IT-system til butikker og kæder af alle størrelser
Vores løsning er fleksibel og skalerbar, så du køber kun de moduler og micro-services, som din forretning har brug for. Du har altid mulighed for at tilpasse systemet, hvis din virksomhed ekspanderer. Systemet vokser med din butik.
Vi holder dig i hånden under hele processen
Omfattende support udgør en afgørende komponent i vores løsning og differentierer os fra lignende løsninger på det danske marked. Vores supportteam og udviklere hos Cloud Retail Systems har over 30 års brancheerfaring, hvilket gør os til den rigtige partner til at guide og støtte vores kunder.
Vi støtter vores kunder gennem implementering, træning og løbende assistance.
Et sandbox-miljø, der fremmer både oplæring og udforskning af nye muligheder.
Både under og efter oplæringsprocessen har du mulighed for at lege og eksperimentere med Sapera i et sandbox-miljø. Her kan du teste og udforske forskellige funktioner i ordrestyringsværktøjet – uden at bekymre dig om at forårsage skade eller ændringer i det rigtige system. Vores erfaring viser, at det er et perfekt værktøj til træning, læring og udvikling af software, hvor du kan få praktisk erfaring uden at risikere fejl eller utilsigtede konsekvenser.
Bliv inspireret
Kontakt os for en uforpligtende snak, og bliv inspireret af de mange spændende muligheder! På et kaffemøde vil vi præsentere vores spændende portefølje af løsninger og vise, hvordan den sparer værdifuld tid og ressourcer for din forretnings daglige drift.
Kom godt i gang med Sapera
Udforsk de mange spændende funktioner og moduler. Udfyld formularen nedenfor og vi kontakter dig!