Gør dig klar til Black Friday med intelligent pris- og rabatstyring i Sapera
Black Friday nærmer sig, og med vores nyeste opdatering i Sapera har vi gjort det nemt og hurtigt for dig at tilpasse dine priser og tilbyde rabatter på udvalgte produkter eller hele kategorier. Du kan nu med få klik sætte kampagnepriser, der øjeblikkeligt opdateres på tværs af alle dine salgskanaler – både i din webshop og fysiske butikker.
Planlæg og eksekvér dine Black Friday-kampagner
Med Saperas nye prisstyringsfunktion kan du planlægge og eksekvere dine Black Friday-kampagner mere effektivt end nogensinde før. Ønsker du at give 20% rabat på en bestemt varekategori eller på tværs af hele sortimentet? Vores nye funktion gør det muligt at skabe og tilpasse rabatter og angive tidsintervallet, så prisændringerne og rabatter går live, præcis når du ønsker det, og slettes automatisk, når kampagneperioden udløber.
Sådan gør du trin for trin
- Opret en salgspristype: Start med at vælge “Salgspriser”, og opret en ny salgspristype, for eksempel “Black Friday”.
- Indstil interval og rabat: Vælg en periode (f.eks. fra 1. til 30. november), og angiv rabatprocenten. Husk, at for rabatter skal der sættes et minus foran procentsatsen.
- Vælg produkter og kategorier: Under “Produkter” kan du vælge specifikke kategorier eller enkelte varer eller produktvarianter. Når rabatten er aktiv, vil Sapera vise, hvilke produkter der har rabat, markeret med en grøn baggrund.
Se hele processen i vores instruktionsvideo, hvor vi viser, hvordan du trin for trin kan oprette og aktivere din rabatkampagne i Sapera:
Rigtig god Black Friday
Vi håber, at vores videovejledning gør det let for dig at styre dine rabatkampagner effektivt. Skulle du få brug for hjælp undervejs, er vores team klar til at assistere dig.
Vi ønsker jer en fantastisk Black Friday – med masser af gode tilbud og glade kunder! 🎉