Motorcykelforretninger
Motorcykel-forretninger
Anerkendt i branchen
Vi bygger et ERP-system til dig med de moduler og services, som du har brug for.
Anerkendt af branchen
Vores brancheløsning til motorcykelhandlere er udviklet til at hjælpe dig med at holde styr på dine salgsordrer, dit værksted og dine kunder.
Trin for trin til en skræddersyet omni-channel løsning:
Vores brancheløsning til motorcykelhandlere er udviklet til at hjælpe dig med at holde styr på dine salgsordrer, dit værksted og dine kunder.
Trin for trin til en skræddersyet omni-channel løsning
Vores brancheløsning til motorcykelhandlere er udviklet til at hjælpe dig med at holde styr på dine salgsordrer, dit værksted og dine kunder.
Trin for trin til en skræddersyet omni-channel løsning
Udviklet i Danmark
Vi har selv udviklet alle modulerne, og tager således også fuld ansvar for hele løsningen. Du behøver således kun at ringe til én leverandør – du vil aldrig blive fanget imellem flere forskellige leverandører, som ikke kan blive enige om hvor en evt. fejl er placeret.
Oplæring
Vi hjælper jer med at opdage de forskellige funktioner; viser, hvordan man mest effektivt arbejder i systemet og i forskellige moduler, samt hvordan man kan få adgang til dataindsigter og meget mere.
Omfattende og alsidig funktionalitet
Brancheløsningen har funktioner der giver dig et detaljeret overblik over motorcykelhistorik via stelnummer-styring. Se eksempelvis servicehistorik, reservedelshistorik, salgsoplysninger og meget andet. Du kan også uploade billeder af reparationer og gemme på motorcyklen.
Gratis support
Support udgør rygraden i vores forretning og danner fundamentet for et stærkt samarbejde med vores kunder. Vi tilbyder dansk telefonisk support til alle vores kunder. Vi sidder klar til at give sparring og videreudvikle systemet i takt med ændringer i forretningens struktur, drift og størrelse, samt i takt med den digitale omstilling og lovmæssige krav.
Vi er anerkendte i branchen
Vi har mange motorcykelforhandlere som kunder – både små og store. Nogle af de største spillere på markedet er kunder hos os.
Anerkendt i branchen
Vores brancheløsning til forhandlere af motorcykler er udviklet til at hjælpe dig med at holde styr på dit lager, webshop, kassesystem, salgsordrer, regnskab og værksted – i ét omnichannel ERP-system.
Vi bygger et ERP-system til dig med de moduler og services, som du har brug for.
Skalerbarhed og fleksibilitet er en vigtig aspekt af vores koncept, så uanset om størrelsen og behov, har vi en løsning til dig, og der er rigelig mulighed for tilpasninger, hvis din virksomhed vokser.
Automatisér dine arbejdsgange, og øg effektiviteten.
Historik på motorcyklen - stelnummer
Få de rette informationer eller data koblet på motorcyklen i dit system.
På den måde kan du altid slå op hvornår den blev indkøbt, hvornår den blev solgt, hvornår den fik skiftet dele, hvornår den fik foretaget serviceeftersyn, samt meget mere.
Arbejdskort
Du kan vælge hvilken ordretype som du vil arbejde ud fra. Eksempelvis “Reparation”, “Salg” mfl. For der vil nemlig være forskellige behov for felter – alt afhængig af hvilken ordretype der er tale om. Du kan vælge mellem nogle foruddefinerede skabeloner, men du kan også oprette dine egne, som giver mening for din arbejdsgang.
Tilpasning til bogholder
Vi ved at der er ikke to bogholdere der er ens i forhold til ønsker, så derfor gør vi meget ud af at posteringskladderne kan opsættes fuldstændig individuelt i forhold til rækkefølge, arbejdsgange eller visninger – som din bogholder måtte efterspørge.
Manglende varer på arbejdskort
Når der opstår en situation hvor en opgave på et arbejdskort mangler varer, kan du nemt genbestille de pågældende varer, og samtidig koble dem på dit arbejdskort.
På den måde får du automatisk besked når de er kommet på lager, hvilken arbejdskort der venter på varerne.
Automatisk kundekommunikation
Når du har solgt en motorcykel kan du opsætte et kommunikationsflow. Fx serviceindkaldelse, nyheds-SMS eller kundetilfredshed.
Lønsomhed
En anden feature der er indbygget er at du kan få nogle vigtige detaljer om din lønsomhed. Du kan sammenligne denne på tværs af de enkelte butikker, ud fra forskellige benchmarks.
Lønsomheden kan splittes op på leverandører, varer eller produktgrupper, kunder eller kundegrupper og servicetyper.
Historik på motorcyklen - stelnummer
Få de rette informationer eller data koblet på motorcyklen i dit system.
På den måde kan du altid slå op hvornår den blev indkøbt, hvornår den blev solgt, hvornår den fik skiftet kæde, hvornår den fik foretaget serviceeftersyn, samt meget mere.
Arbejdskort
Du kan vælge hvilken ordretype som du vil arbejde ud fra. Eksempelvis “Reparation”, “Salg” mfl. For der vil nemlig være forskellige behov for felter – alt afhængig af hvilken ordretype der er tale om. Du kan vælge mellem nogle foruddefinerede skabeloner, men du kan også oprette dine egne, som giver mening for din arbejdsgang.
Manglende varer på arbejdskort
Når der opstår en situation hvor en opgave på et arbejdskort mangler varer, kan du nemt genbestille de pågældende varer, og samtidig koble dem på dit arbejdskort.
På den måde får du automatisk besked når de er kommet på lager, hvilken arbejdskort der venter på varerne.
Vi ved at der er ikke to bogholdere der er ens i forhold til ønsker, så derfor gør vi meget ud af at posteringskladderne kan opsættes fuldstændig individuelt i forhold til rækkefølge, arbejdsgange eller visninger – som din bogholder måtte efterspørge.
Når du har solgt en maskine kan du opsætte et kommunikationsflow. Fx serviceindkaldelse, nyheds-SMS eller kundetilfredshed.
En anden feature der er indbygget er at du kan få nogle vigtige detaljer om din lønsomhed. Du kan sammenligne denne på tværs af de enkelte butikker, ud fra forskellige benchmarks.
Lønsomheden kan splittes op på leverandører, varer eller produktgrupper, kunder eller kundegrupper og servicetyper.
Trin for trin til en skræddersyet omnichannel løsning
Udviklet i Danmark
Vi har selv udviklet alle modulerne, og tager således også fuld ansvar for hele løsningen. Du behøver således kun at ringe til én leverandør – du vil aldrig blive fanget imellem flere forskellige leverandører, som ikke kan blive enige om hvor en evt. fejl er placeret.
Omfattende og alsidig funktionalitet
Brancheløsningen har funktioner der giver dig et detaljeret overblik over maskinehistorik via stelnummer-styring. Se eksempelvis servicehistorik, reservedelshistorik, salgsoplysninger og meget andet. Du kan også uploade billeder af reparationer og gemme på produktet.
Vi er anerkendte i branchen
Vi har mange forhandlere af motorcykler som kunder – både små og store. Nogle af de største spillere på markedet er kunder hos os – heriblandt Motor Centrum.
Find ud af, om Sapera er den rigtige løsning for dig!
Lad os tage en uforpligtende snak om ERP-systemer og brancheløsninger.
Find ud af, om Sapera er den rigtige løsning for dig!
Lad os tage en uforpligtende snak om ERP-systemer og brancheløsninger.