Hårde hvidevarer
Hårde hvidevarer
Anerkendt af branchen
Vores brancheløsning til hårde hvidevarebutikker er udviklet til at hjælpe dig med at holde styr på dine salgs og dine kunder.
En anerkendt brancheløsning
Vi bygger et ERP-system til dig med de moduler og services, som du har brug for.
Vores løsning omfavner de vigtigste elementer, du har brug for
Sapera er et stærkt og komplet forretningssystem, hvor alle dine data og forretningsaktiviteter er samlet ét sted. Sig farvel til ineffektive integrationer og vedligeholdelse af data i forskellige systemer. Nu kan du opnå bedre overblik og få enestående indsigter, der kan hjælpe dig med at tage datadrevne beslutninger i din forretning. Har du brug for support, behøver du kun at kontakte én IT-leverandør.
Vores brancheløsning til forhandlere af hårde hvidevarer er udviklet til at hjælpe dig med at holde styr på dit lager, webshop, kassesystem, salgsordrer, regnskab og værksted – i ét omnichannel ERP-system.
Skalerbarhed og fleksibilitet er en vigtig aspekt af vores koncept, så uanset om størrelsen og behov, har vi en løsning til dig, og der er rigelig mulighed for tilpasninger, hvis din virksomhed vokser.
Automatisér dine arbejdsgange, og øg effektiviteten.
Referencer og cases
Jeg har mine bedste anbefalinger til CRS og Sapera
“Vi har fået mange gevinster ud af vores nye system. Løsningen er hurtigere end vores tidligere, og det er en ting der gavner os ved hver kundeekspedition. Sapera er et brugervenligt system der er meget hurtigt, og al vores data – herunder varedata er blevet mere tilgængeligt og nemmere at trække ud.”
Nick Larsen, indehaver
Historik på maskinen - stelnummer
Få de rette informationer eller data koblet på maskinen i dit system.
På den måde kan du altid slå op hvornår den blev indkøbt, hvornår den blev solgt, hvornår den fik foretaget serviceeftersyn, samt meget mere.
Arbejdskort
Du kan vælge hvilken ordretype som du vil arbejde ud fra. Eksempelvis “Reparation”, “Salg” mfl. For der vil nemlig være forskellige behov for felter – alt afhængig af hvilken ordretype der er tale om. Du kan vælge mellem nogle foruddefinerede skabeloner, men du kan også oprette dine egne, som giver mening for din arbejdsgang.
Tilpasning til bogholder
Vi ved at der er ikke to bogholdere der er ens i forhold til ønsker, så derfor gør vi meget ud af at posteringskladderne kan opsættes fuldstændig individuelt i forhold til rækkefølge, arbejdsgange eller visninger – som din bogholder måtte efterspørge.
Manglende varer på arbejdskort
Når der opstår en situation hvor en opgave på et arbejdskort mangler varer, kan du nemt genbestille de pågældende varer, og samtidig koble dem på dit arbejdskort.
På den måde får du automatisk besked når de er kommet på lager, hvilken arbejdskort der venter på varerne.
Automatisk kundekommunikation
Når du har solgt en maskine kan du opsætte et kommunikationsflow. Fx serviceindkaldelse, nyheds-SMS eller kundetilfredshed.
Lønsomhed
En anden feature der er indbygget er at du kan få nogle vigtige detaljer om din lønsomhed. Du kan sammenligne denne på tværs af de enkelte butikker, ud fra forskellige benchmarks.
Lønsomheden kan splittes op på leverandører, varer eller produktgrupper, kunder eller kundegrupper og servicetyper.
Historik på maskinen - stelnummer
Få de rette informationer eller data koblet på maskinen i dit system.
På den måde kan du altid slå op hvornår den blev indkøbt, hvornår den blev solgt, hvornår den fik skiftet dele, hvornår den fik foretaget serviceeftersyn, samt meget mere.
Arbejdskort
Du kan vælge hvilken ordretype som du vil arbejde ud fra. Eksempelvis “Reparation”, “Salg” mfl. For der vil nemlig være forskellige behov for felter – alt afhængig af hvilken ordretype der er tale om. Du kan vælge mellem nogle foruddefinerede skabeloner, men du kan også oprette dine egne, som giver mening for din arbejdsgang.
Manglende varer på arbejdskort
Når der opstår en situation hvor en opgave på et arbejdskort mangler varer, kan du nemt genbestille de pågældende varer, og samtidig koble dem på dit arbejdskort.
På den måde får du automatisk besked når de er kommet på lager, hvilken arbejdskort der venter på varerne.
Vi ved at der er ikke to bogholdere der er ens i forhold til ønsker, så derfor gør vi meget ud af at posteringskladderne kan opsættes fuldstændig individuelt i forhold til rækkefølge, arbejdsgange eller visninger – som din bogholder måtte efterspørge.
Når du har solgt en maskine kan du opsætte et kommunikationsflow. Fx serviceindkaldelse, nyheds-SMS eller kundetilfredshed.
En anden feature der er indbygget er at du kan få nogle vigtige detaljer om din lønsomhed. Du kan sammenligne denne på tværs af de enkelte butikker, ud fra forskellige benchmarks.
Lønsomheden kan splittes op på leverandører, varer eller produktgrupper, kunder eller kundegrupper og servicetyper.
Trin for trin til en skræddersyet omnichannel løsning
Udviklet i Danmark
Vi har selv udviklet alle modulerne, og tager således også fuld ansvar for hele løsningen. Du behøver således kun at ringe til én leverandør – du vil aldrig blive fanget imellem flere forskellige leverandører, som ikke kan blive enige om hvor en evt. fejl er placeret.
Omfattende og alsidig funktionalitet
Brancheløsningen har funktioner der giver dig et detaljeret overblik over maskinehistorik via stelnummer-styring. Se eksempelvis servicehistorik, reservedelshistorik, salgsoplysninger og meget andet. Du kan også uploade billeder af reparationer og gemme på produktet.
Vi er anerkendte i branchen
Vi har mange forhandlere af hårde hvidevarer som kunder – både små og store. Nogle af de største spillere på markedet er kunder hos os – heriblandt Hvidt og Frit.
Find ud af, om Sapera er den rigtige løsning for dig!
Lad os tage en uforpligtende snak om ERP-systemer og brancheløsninger.
Find ud af, om Sapera er den rigtige løsning for dig!
Lad os tage en uforpligtende snak om ERP-systemer og brancheløsninger.