Leverandør-fakturaindlæsning med afløftning af data

Når det kommer til håndtering af leverandørfakturaer med mange varelinjer og komplekse data, er automatisering nøglen. Med Saperas løsning til leverandørfakturaindlæsning sparer du tid, reducerer fejl og effektiviserer dine arbejdsprocesser.

Elektronisk fakturahåndtering med Saperas digitale indbakke

Med Saperas digitale indbakke kan du nemt modtage og håndtere dine fakturaer elektronisk. Alle dine leverandørfakturaer bliver samlet ét sted, hvor du med et enkelt klik kan åbne og gennemgå dem i PDF-format.

Spar 90% af tiden med automatiseret fakturahåndtering

Saperas platform til købsfakturaer sørger for, at dine leverandørfakturaer automatisk bliver indlæst og klargjort til bogføring. Her er alle fakturaer organiseret og let tilgængelige i én centraliseret platform. Bilaget bliver automatisk vedhæftet købsfakturaen, så man altid kan se originalen, når købsfakturaen er åben.

  • Automatiseret aflæsning og afløftning af data

 

Systemet scanner og aflæser automatisk alle relevante oplysninger fra dine fakturaer – lige fra leverandørinformationer til varelinjer, kontonumre, betalingsoplysninger og fakturadatoer. Med 100% nøjagtighed sikrer systemet, at alle nødvendige data fra PDF-filerne bliver korrekt indlæst og afløftet uden manuelt arbejde.

 

  • Hurtig behandling og bogføring

 

I købsfaktura-platformen kan du også klikke på ”Vis”-knappen for at se fakturaen i PDF-format. Når du har verificeret, at alle oplysninger er korrekte, kan du bogføre fakturaen med et enkelt klik. Det hele foregår lynhurtigt og uden behov for manuel indtastning.

Hvorfor vælge Sapera Finans?

Ved at vælge Sapera Finans som dit regnskabsprogram får du adgang til et offentligt godkendt bogføringssystem, der gør automatisering af dine fakturaflows både let og økonomisk fordelagtigt. Du slipper for dyre integrationer med eksterne systemer og de tekniske udfordringer, der ofte følger med. Med Sapera har du alt samlet ét sted, hvilket betyder bedre synkronisering, færre tekniske fejl og en mere effektiv arbejdsgang.

Fordelene ved et automatiseret fakturaflow i Sapera:

  • Samlet overblik: Hold styr på alle dine købsfakturaer samlet ét sted med effektive søge- og segmenteringsmuligheder.

 

  • Bedre kontrol: Optimér din økonomiafdeling, og få nemmere leverandørstyring.

 

  • Automatiseret dataaflæsning og -afløftning: Ingen manuel indtastning – alle data aflæses og afløftes automatisk inkl. varelinjer.

 

  • Effektiv bogføring: Hurtig og nem verificering af fakturadata inden bogføring.

 

  • Ingen behov for eksterne integrationer: Bedre synkronisering, færre tekniske fejl og lavere omkostninger.

 

  • Skræddersyet løsning: Tilpasset dine specifikke behov, branche og arbejdsgange.

Omfattende support og fokus på en succesfuld onboarding

Cloud Retail Systems leverer ikke bare et system, men tilbyder tilmed en implementeringspakke. Vi kan hjælpe med at sammensætte den helt rigtige IT-løsning til den enkelte kunde. 

Vores supportpakke dækker:

  • Sikker og effektiv implementering
  • Datakonvertering og -migration
  • Undervisning og sparring
  • Hurtig support

Dine fordele ved at vælge Sapera:

  • Over 30 års erfaring med at udvikle forretningssystemer
  • 15 forskellige brancheløsninger
  • Over 250 tilfredse butikker og kæder, herunder KidsCool Shop, Design Cykler, Hvidt og Frit, Nautisk Udstyr, Ingvard Madsen.
Nyhedsbrev
Relaterede artikler

Læs vores andre artikler

Black Friday 2024

Nu kan du med få klik opdatere priser på alle salgskanaler samtidig. Med denne nye funktion i Sapera har vi gjort det endnu lettere at administrere kampagnepriser og sikre, at dine kunder får de bedste tilbud.

Find ud af, om Sapera er den rigtige løsning for dig!

Lad os tage en uforpligtende snak om ERP-systemer og brancheløsninger.