NYHED: Brancheløsning til servicevirksomheder og butikker med udekørende medarbejdere

Har du en servicevirksomhed, og vil du gerne gøre de administrative opgaver nemmere, hurtigere og mere overskuelige for dig og dine medarbejdere? Med Sapera kan du digitalisere din virksomhed og administrere dine opgaver på farten – uden at være bundet til en PC.

Er du træt af ineffektive IT-systemer og manglende support fra din IT-leverandør? Er dine ordrestyringsprocesser besværlige og uoverskuelige? 

Ineffektive IT-systemer kan koste servicevirksomheder dyrt

Som ejer af en servicevirksomhed eller detailvirksomhed er dit primære fokus dine kunder og kvalitetshåndværk. 

Men i en digitaliseret verden har effektiv teknologi også stor indflydelse på din bundlinje og virksomhedens succes. Ineffektive løsninger kan få alvorlige konsekvenser og hindre vækst.

Uden et tilpasset system kan teknologi ofte skabe flere problemer, end den løser. Sapera ERP-løsningen til  servicevirksomheder og butikker med udekørende medarbejdere er designet til at skabe værdi ved at øge effektiviteten og produktiviteten. Vores fleksible løsning kan nemt tilpasses dine arbejdsrutiner og matcher præcist din virksomheds krav og behov.

En løsning udviklet i samarbejde med kunder

Med over 30 års erfaring inden for udvikling af IT-systemer og levering af support til forskellige brancher kan vi give værdifuld sparring til en bred vifte af virksomheder. Vi kender de typiske problemer, forskellige servicevirksomheder oplever, samt mulighederne og løsningerne til deres udfordringer.

Sapera brancheløsningen til håndværkere og servicevirksomheder blev udviklet i samarbejde med kunder fra forskellige brancher. 

Systemet kan favne mange arbejdsopgaver:

  • Ordrestyring
  • Lagerstyring
  • App til udekørende medarbejdere
  • Planlægning af opgaver og projektstyring
  • Fakturering
  • Tilbudsmodul
  • Abonnementsstyring
  • Omkostningsstyring
  • Tidsregistrering
  • Kundekommunikation
  • og meget mere. 

Komplet supportpakke med Sapera

Cloud Retail Systems leverer ikke bare et system, men tilbyder tilmed en implementeringspakke, der omfatter datamigration, onboarding og daglig driftssupport. Med vores fokus på at støtte din virksomheds behov i alle faser af digitaliseringsprocessen kan du være sikker på, at du altid har den nødvendige hjælp til rådighed.

Vores supportpakke dækker:

  • Sikker og effektiv implementering
  • Datakonvertering og -migration
  • Undervisning og sparring
  • Hurtig support

Dine fordele ved at vælge Sapera:

  • Over 30 års erfaring med at udvikle forretningssystemer
  • 16 forskellige brancheløsninger
  • Over 250 tilfredse kunder, herunder et stort antal  virksomheder med værksteder og udekørende medarbejdere.
Nyhedsbrev
Relaterede artikler

Læs vores andre artikler

Abonnementsstyring med Sapera

Abonnementsmodellen er blevet en populær forretningsmodel for mange virksomheder, både inden for detailhandel og servicebranchen. Uanset hvilken type abonnement du har brug for, giver Sapera dig mulighed for at administrere det hele fra én brugervenlig platform.

Find ud af, om Sapera er den rigtige løsning for dig!

Lad os tage en uforpligtende snak om ERP-systemer og brancheløsninger.