WEBSHOP
Gør din webshop klar til fremtiden med vores innovative online-butikssystem
Vores smarte webshop modul indeholder en række intelligente funktioner, der både forbedrer interne processer i din virksomhed og skaber en enestående kundeoplevelse.
WEBSHOP
Gør din webshop klar til fremtiden med vores innovative online-butikssystem
Vores avancerede webshop modul indeholder en række intelligente funktioner, der både forbedrer interne processer i din virksomhed og skaber en enestående kundeoplevelse.
WEBSHOP
Gør din webshop klar til fremtiden med vores innovative online-butikssystem
En sømløs blanding af online- og offline-shopping, skabt til at følge kunder gennem hele købsrejsen.
Vi udvikler brugervenlige og intelligente webshops, der er fuldt integreret med din lagerafdeling og kassesystemer.
Trin for trin til en skræddersyet omni-channel løsning
Vores Webshop er baseret på WooCommerce. En af veredes mest udbredet webshop platforme med uendelige muligheder for udvidelser. Vi har udviklet en integration med WooCommerce, der sikrer at data flyder mellem WooCommerce webshop og Sapera.
Fra den ene side bliver din webshop “fodret” med data fra Sapera – lagertal, priser, og varedata, varianter, billeder, EAN og meget mere. Dette sikrer en konsistens i data og du minimerer manuel indtastning.
På den anden side “fodrer” din webshop omvendt Sapera med ordredata og tilhørende kundedata, således du kan behandle alle dine ordrer direkte derfra, men samtidig også få et bedre overblik over dit lager, salgshitlister, varebevægelser osv.
Integrationen opdateres “instant” – det vil sige så snart der er opdateringer. På den måde sikrer du de to løsninger altid arbejder synkront.
Derudover kan du vælge mellem et bredt udvalg af betalingsmuligheder og nyde godt af en stærk online markedsføringsværktøjskasse.
Integreret lagerstyring og ordrebehandling
Med vores webshop-modul kan du nemt tilføje nye produkter, opdatere priser og håndtere ordrer fra ét centralt sted. På denne måde slipper du for at lagerhåndtere på forskellige steder. Den automatiske synkronisering mellem din webshop og Sapera sikrer, at du kan håndtere alle dine ordrer ét sted. Med vores intelligente lagerstyring vil du aldrig igen opleve at miste salg på grund af udsolgte varer. Systemet holder styr på dit lager og trækker varer fra og lægger til igen, når du sælger eller modtager nye varer.
Samtidig kan du overvåge lagerbeholdninger og planlægge fremtidige kampagner.
Det er også muligt at integrere Webshop-modulen med dine regnskabs- og økonomisystemer, såsom Business Central m.m.
Optimér din marketing med Saperas webshopfunktioner
Vores webshop har en række marketingfunktioner såsom kundepoints, gavekort og rabatkoder, og den er designet til at hjælpe dig med at blive synligt online.
Integrationer med vigtige marketingsplatforme
Avanceret marketingsautomation såsom målrettede kampagner samt email-marketing er også en del af webshop-modulet. Webshop-løsningen kan integreres med alle de vigtige marketingsplatforme, herunder sociale medier, Mailchimp, Google Analytics og SEO-værktøjer. Udover det har du også mulighed for at følge op på forladte indkøbskurve for at øge konverteringerne. Og integration til Google Shopping sikrer, at dine produkter vises øverst på Google-søgninger. Vi sørger også for vedligeholdelsen af WordPress-siden.
Integreret fragtløsning med Shipmondo
Det er muligt at integrere webshoppen med Shipmondo-fragtløsningen, hvilket betyder, at der genereres pakkelabels/fragtlabels automatisk, og fragtomkostningerne er inkluderet i prisen. Denne integration muliggør også produktsporing ved hjælp af en tracking-ID, så kunden kan følge med i forsendelsens status.
En sømløs blanding af online- og offline-shopping, skabt til at følge kunder gennem hele købsrejsen.
Vi udvikler brugervenlige og intelligente webshops, der er fuldt integreret med din lagerafdeling og kassesystemer.
Vores Webshop er baseret på WooCommerce. En af veredes mest udbredet webshop platforme med uendelige muligheder for udvidelser. Vi har udviklet en integration med WooCommerce, der sikrer at data flyder mellem WooCommerce webshop og Sapera.
Fra den ene side bliver din webshop “fodret” med data fra Sapera – lagertal, priser, og varedata, varianter, billeder, EAN og meget mere. Dette sikrer en konsistens i data og du minimerer manuel indtastning.
På den anden side “fodrer” din webshop omvendt Sapera med ordredata og tilhørende kundedata, således du kan behandle alle dine ordrer direkte derfra, men samtidig også få et bedre overblik over dit lager, salgshitlister, varebevægelser osv.
Integrationen opdateres “instant” – det vil sige så snart der er opdateringer. På den måde sikrer du de to løsninger altid arbejder synkront.
Derudover kan du vælge mellem et bredt udvalg af betalingsmuligheder og nyde godt af en stærk online markedsføringsværktøjskasse.
Trin for trin til en skræddersyet omni-channel løsning
Integreret lagerstyring og ordrebehandling
Med vores webshop-modul kan du nemt tilføje nye produkter, opdatere priser og håndtere ordrer fra ét centralt sted. På denne måde slipper du for at lagerhåndtere på forskellige steder. Den automatiske synkronisering mellem din webshop og Sapera sikrer, at du kan håndtere alle dine ordrer ét sted. Med vores intelligente lagerstyring vil du aldrig igen opleve at miste salg på grund af udsolgte varer. Systemet holder styr på dit lager og trækker varer fra og lægger til igen, når du sælger eller modtager nye varer.
Samtidig kan du overvåge lagerbeholdninger og planlægge fremtidige kampagner.
Det er også muligt at integrere Webshop-modulen med dine regnskabs- og økonomisystemer, såsom Business Central m.m.
Oplæring
Vi hjælper jer med at opdage de forskellige funktioner; viser, hvordan man mest effektivt arbejder i systemet og i forskellige moduler, samt hvordan man kan få adgang til dataindsigter og meget mere.
Optimér din marketing med Saperas webshopfunktioner
Vores webshop har en række marketingfunktioner såsom kundepoints, gavekort og rabatkoder, og den er designet til at hjælpe dig med at blive synligt online.
Gratis support
Support udgør rygraden i vores forretning og danner fundamentet for et stærkt samarbejde med vores kunder. Vi tilbyder dansk telefonisk support til alle vores kunder. Vi sidder klar til at give sparring og videreudvikle systemet i takt med ændringer i forretningens struktur, drift og størrelse, samt i takt med den digitale omstilling og lovmæssige krav.
Integrationer med vigtige marketingsplatforme
Avanceret marketingsautomation såsom målrettede kampagner samt email-marketing er også en del af webshop-modulet. Webshop-løsningen kan integreres med alle de vigtige marketingsplatforme, herunder sociale medier, Mailchimp, Google Analytics og SEO-værktøjer. Udover det har du også mulighed for at følge op på forladte indkøbskurve for at øge konverteringerne.
Og integration til Google Shopping sikrer, at dine produkter vises øverst på Google-søgninger.
Vi sørger også for vedligeholdelsen af WordPress-siden.
Integreret fragtløsning med Shipmondo
Det er muligt at integrere webshoppen med Shipmondo-fragtløsningen, hvilket betyder, at der genereres pakkelabels/fragtlabels automatisk, og fragtomkostningerne er inkluderet i prisen. Denne integration muliggør også produktsporing ved hjælp af en tracking-ID, så kunden kan følge med i forsendelsens status.
En sømløs blanding af online- og offline-shopping
Trin for trin til en skræddersyet
omni-channel løsning
Vi udvikler brugervenlige og intelligente webshops, der er fuldt integreret med din lagerafdeling og kassesystemer.
Vores Webshop er baseret på WooCommerce. En af veredes mest udbredet webshop platforme med uendelige muligheder for udvidelser. Vi har udviklet en integration med WooCommerce, der sikrer at data flyder mellem WooCommerce webshop og Sapera.
Fra den ene side bliver din webshop “fodret” med data fra Sapera – lagertal, priser, og varedata, varianter, billeder, EAN og meget mere. Dette sikrer en konsistens i data og du minimerer manuel indtastning.
På den anden side “fodrer” din webshop omvendt Sapera med ordredata og tilhørende kundedata, således du kan behandle alle dine ordrer direkte derfra, men samtidig også få et bedre overblik over dit lager, salgshitlister, varebevægelser osv.
Integrationen opdateres “instant” – det vil sige så snart der er opdateringer. På den måde sikrer du de to løsninger altid arbejder synkront.
Derudover kan du vælge mellem et bredt udvalg af betalingsmuligheder og nyde godt af en stærk online markedsføringsværktøjskasse.
Integreret lagerstyring og ordrebehandling
Med vores webshop-modul kan du nemt tilføje nye produkter, opdatere priser og håndtere ordrer fra ét centralt sted. På denne måde slipper du for at lagerhåndtere på forskellige steder. Den automatiske synkronisering mellem din webshop og Sapera sikrer, at du kan håndtere alle dine ordrer ét sted. Med vores intelligente lagerstyring vil du aldrig igen opleve at miste salg på grund af udsolgte varer. Systemet holder styr på dit lager og trækker varer fra og lægger til igen, når du sælger eller modtager nye varer.
Samtidig kan du overvåge lagerbeholdninger og planlægge fremtidige kampagner.
Det er også muligt at integrere Webshop-modulen med dine regnskabs- og økonomisystemer, såsom Business Central m.m.
Oplæring
Vi hjælper jer med at opdage de forskellige funktioner; viser, hvordan man mest effektivt arbejder i systemet og i forskellige moduler, samt hvordan man kan få adgang til dataindsigter og meget mere.
Optimér din marketing med Saperas webshopfunktioner
Vores webshop har en række marketingfunktioner såsom kundepoints, gavekort og rabatkoder, og den er designet til at hjælpe dig med at blive synligt online.
Gratis support
Support udgør rygraden i vores forretning og danner fundamentet for et stærkt samarbejde med vores kunder. Vi tilbyder dansk telefonisk support til alle vores kunder. Vi sidder klar til at give sparring og videreudvikle systemet i takt med ændringer i forretningens struktur, drift og størrelse, samt i takt med den digitale omstilling og lovmæssige krav.
Integrationer med vigtige marketingsplatforme
Avanceret marketingsautomation såsom målrettede kampagner samt email-marketing er også en del af webshop-modulet. Webshop-løsningen kan integreres med alle de vigtige marketingsplatforme, herunder sociale medier, Mailchimp, Google Analytics og SEO-værktøjer. Udover det har du også mulighed for at følge op på forladte indkøbskurve for at øge konverteringerne.
Og integration til Google Shopping sikrer, at dine produkter vises øverst på Google-søgninger.
Vi sørger også for vedligeholdelsen af WordPress-siden.
Integreret fragtløsning med Shipmondo
Det er muligt at integrere webshoppen med Shipmondo-fragtløsningen, hvilket betyder, at der genereres pakkelabels/fragtlabels automatisk, og fragtomkostningerne er inkluderet i prisen. Denne integration muliggør også produktsporing ved hjælp af en tracking-ID, så kunden kan følge med i forsendelsens status.
Sammen med vores kunder skaber vi fremtidens
omnichannel webshop-løsninger
Sammen med vores kunder skaber vi fremtidens omnichannel webshops
Er Sapera den rette løsning til din butik?
Nem og sikker integration
Saperas fleksible finansmodul kan nemt integreres og sammenkobles med de andre Sapera-moduler, herunder lager-, ordre- og kassemodulerne samt webshop-modulen. Ved at implementere disse moduler får du et fuldt integreret system, der effektiviserer arbejdsprocesserne i din butik.
Skræddersyede løsninger
Sapera er en løsning, der anbefales af flere brancheforeninger. Vores omfattende erfaring giver os en dybdegående viden om forskellige sektorer og brancher. Selvom vi har udviklet mange standardløsninger til forskellige brancher, er vi dedikerede til at tilpasse vores system til den enkelte butik, så det perfekt matcher dine arbejdsgange og strategier.
Et IT-system til butikker og kæder af alle størrelser
Vores løsning er fleksibel og skalerbar, så du køber kun de moduler og micro-services, som din forretning har brug for. Du har altid mulighed for at tilpasse systemet, hvis din virksomhed ekspanderer. Systemet vokser med din butik.
Vi holder dig i hånden under hele processen
Omfattende support udgør en afgørende komponent i vores løsning og differentierer os fra lignende løsninger på det danske marked. Vores supportteam og udviklere har over 30 års brancheerfaring, hvilket gør os til den rigtige partner til at guide og støtte vores kunder.
Vi støtter vores kunder gennem implementering, træning og løbende assistance.
Et sandbox-miljø, der fremmer både oplæring og udforskning af nye muligheder.
Både under og efter oplæringsprocessen har du mulighed for at lege og eksperimentere med Sapera i et sandbox-miljø. Her kan du teste og udforske forskellige funktioner uden at bekymre dig om at forårsage skade eller ændringer i det rigtige system. Vores erfaring viser, at det er et perfekt værktøj til træning, læring og udvikling af software, hvor du kan få praktisk erfaring uden at risikere fejl eller utilsigtede konsekvenser.
Bliv inspireret
Kontakt os for en uforpligtende snak, og bliv inspireret af de mange spændende muligheder! På et kaffemøde vil vi præsentere vores spændende portefølje af løsninger og vise, hvordan den sparer værdifuld tid og ressourcer for din forretnings daglige drift.
Kom godt i gang med Sapera
Udforsk de mange spændende funktioner og moduler. Udfyld formularen nedenfor og vi kontakter dig!